veel meegemaakt en gezien - Reisverslag uit Morón, Cuba van Marleen Meer - WaarBenJij.nu veel meegemaakt en gezien - Reisverslag uit Morón, Cuba van Marleen Meer - WaarBenJij.nu

veel meegemaakt en gezien

Door: Marleen en Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marleen

04 December 2009 | Cuba, Morón

Haaaai,
Daar zijn we weer!!!
De laatste keer dat we een internecafe hebben bezocht was in Trinidad. Daarna nog veel meegemaakt.

De dag daarna zouden we de bergen ingaan om een wandeling te maken en een waterval te bezoeken. Er was een man in Trinidad die vertelde daar te werken en hij wilde ons wel de weg wijzen.....nou stap maar in. Het meenemen van verschillende lifters is hier een zeer gewone zaak, dus wij zijn niet te beroerd om dagelijks de lokale bevolking mee te nemen.
We gingen de bergen in en volgens het boekje zou het 14 kilometer moeten zijn. Na een uur werd de weg steeds slechter oftewel een en al kuil en we begonnen toch sterk het vermoeden te krijgen dat deze " lieve" man ons niet naar de waterval zou brengen, want vervolgens had hij het over een stad 25 minuten verderop. We zijn op een uitzichtpunt gestopt en zijn wat gaan drinken bij het cafetaria aldaar. Daar troffen we drie Nederlandse mannen en die vertelde dat de weg zo slecht bleef en zij adviseerde toch wel om weer terug te rijden. Onze " lieve" man had inmiddels een nieuwe prooi gevonden en stapte bij andere toeristen in en reed weer terug......erg bizar allemaal.
Uiteindelijk zijn we teruggereden en hebben we geen waterval gezien.
Gaan er nu vandoor.....politie spreekt ons net aan dat we de auto ergens neergezet hebben wat niet mag....oeps!!! Nog steeds bon vrij maar dit was niet de eerste keer hihihiihi
Later meer......

• 04 December 2009 - 16:56

Loeski :):

hahaha...zo leuk om jullie verhalen te lezen!! :)
    Waiting for the next one..

• 04 December 2009 - 20:42

Irene:

Hey
    leuk verhaal weer!! gister 2-2 tegen D5.

geniet er nog even goed van daar!
    groetjes Irene

• 04 December 2009 - 22:24

Eef:

Spannend al die verhalen....politie op je dak, als dat maar goed afloopt!!

• 10 December 2009 - 04:17

Ellen:

Leuk die verhalen van jullie, net of ik er zelf ook een beetje ben.
    Haal me nu weer snel uit m'n droom, zit gewoon in de nacht op mijn werk.

Veel plezier nog!!
    liefs ellen