Alles geregeld?!?!?! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marleen Meer - WaarBenJij.nu Alles geregeld?!?!?! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marleen Meer - WaarBenJij.nu

Alles geregeld?!?!?!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

15 November 2009 | Nederland, Oss

Haaaaai,

Nou na al het lange wachten is het dan eindelijk zover.......morgen vertrekken we voor 3,5 week naar Cuba.
De tas is zo goed als ingepakt al is Marieke nog druk bezig op dit moment.....bikini oeps nog niet gepakt, o ja je rijbewijs is ook wel handig om mee te nemen.....LOL :-), maar goed dat gaat ook vast helemaal goedkomen.
Net ingecheckt, zitten bij de nooduitgang en hopen van harte dat we dus veel beenruimte hebben om onze lange benen kwijt te kunnen.
Morgen vliegen we om 13.30 uur en komen 0.30 Nederlandse tijd daar aan.
We hebben voor de eerste twee nachten een hotel geboekt in Centro Habana op loopafstand van alle bezienswaardigheden, theater en uitgaansgelegenheden.
Dinsdag hebben we nog een dag om Havana te verkennen en woensdagochtend kunnen we om 10.00 uur de auto ophalen.
Hoe, wat, waar daarna is nog helemaal onbekend. We willen in ieder geval het gehele eiland rond en zoveel mogelijk in casas verblijven om het echte Cuba te leren kennen. Waarschijnlijk gaan we eerst richting het westen en daarna naar het oosten.
Het communiceren met de bevolking lijkt nog een erg leuke uitdaging omdat ik een paar woordjes Spaans kan, ben namelijk niet verder gekomen dan hoofdstuk 5 van de LOI cursus. Het schijnt dat de Cubanen geen tot zeer weinig Engels spreken, dus handen en voeten zullen we veel nodig hebben ;-)
Ik heb geen idee of we de rest van de vakantie nog achter internet komen en hoe deze verbinding is.....al verwacht ik wel dat dit beter is dan in India.......we zullen zien. Mochten we geen internet kunnen vinden dan komt er alleen nog een verhaal als we weer terug zijn.....laten we daar maar niet vanuit gaan.
Allemaal een hele fijne werkweek en we zullen aan jullie denken..........
Tot later!!!!!!!

• 15 November 2009 - 20:50

Daniëlle:

Hee!

Nou geniet ervan zou ik zeggen! Heel veel succes en heel veel plezier!

Groetjes,
    Daniëlle

• 16 November 2009 - 08:10

Silvana:

Wow, ik ben jaloers op jullie, t is hier vies druilweer.
    Heel heel HEEL veel plezier en pas goed op elkaar!

x

• 16 November 2009 - 09:51

Mieke :

Meiden een goede reis en neem een Cubaan voor me mee, past vast in jullie toilet tas kan ik die vervelende mannen van me afslaan. Have fun. X

• 16 November 2009 - 14:29

Lian:

Als ik dit lees zitten jullie al in het vliegtuig aan? de welverdiende borrel. alhoewel ik geloof dat alcohol niet zo goed valt in de lucht.
    Heel veel plezier.
    groetjes Lian

• 17 November 2009 - 17:58

Ilse:

Vlucht overleefd met of zonder veel beenruimte? Lekker hoor... Veel plezier!
    kus