Back home - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marleen Meer - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marleen Meer - WaarBenJij.nu

Back home

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

05 Augustus 2007 | Nederland, Oss

Sinds afgelopen woensdag weer terug in ons koude landje. Jeetje wat was dat een verschil van temperatuur bij het uitstappen.
Vlucht is helemaal vlekkeloos verlopen. Het was zelfs maar drie kwartier vliegen van Parijs naar Amsterdam.
Aangekomen op Schiphol ff gekeken hoelaat de trein zou komen. We hadden nog 3 minuten, maar ik moest echt een heerlijk kopje koffie hebben. Die dus als een gek nog gehaald en met koffie en twee rugzakken om je heen naar de trein gerend.
Toeristje spelen in je eigen land.....zeer bijzonder.
Maaaaaar we hadden hem gehaald en na ruim een uur was ik weer thuis.
Alles opgeruimd, gewassen en hele huis weer gepoetst. Ongelovelijk he, voordat je weggaat poets je alles en kun je weer opnieuw beginnen als je terugkomt....beetje jammer hihihi.
Heb de afgelopen dagen nog lekker van mijn vakantie kunnen genieten, met andere woorden veel niks doen en bijkomen.

Ik (we) heb(ben) de afgelopen 2,5 week veel gezien en nog meer indrukken opgedaan.
Zoals velen zeggen doet India een beroep op al je zintuigen.
De Taj Mahal en de boottocht op de ganges hebben veel indruk op mij gemaakt en ik ben "blij" dit meegemaakt te hebben.
De opdringerige bevolking, niet alle mensen, was een van de dingen die ik minder vond. Je probeert samen iets te overleggen en iedereen wil je helpen. De een kent een hotel, de ander weet de weg, de ander heeft een goed idee, 5 mensen hebben een autoriksjaw, 5 andere weer een fietsriksjaw waar je mee mee kan. Iedereen probeert een graantje mee te pikken van de "rijke" toeristen.
Niet dat ik rijk ben, maar goed ben blank dus rijk......

Nu ik er zo over na zit te denken zijn er nog zoveel meer dingen op te noemen die leuk en minder leuk waren, maar het blijft een feit dat ik dit land niet had willen missen.
Volgend jaar is zo'n reis zeker voor herhaling vatbaar zij het wel in een iets rustiger tempo en meer rustdagen.
Morgen weer werken.........ppff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oss

Marleen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 43
Totaal aantal bezoekers 8240

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 21 Juni 2014

Spanje 2014

13 Januari 2013 - 08 Februari 2013

Nicaragua 2013

15 Januari 2012 - 16 Februari 2012

Suriname, Frans Guiana en Trindad and Tobago 2012

09 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Nieuw Zeeland 2011

21 Mei 2010 - 28 Mei 2010

New York 2010

16 November 2009 - 10 December 2009

Cuba 2009

14 Juli 2007 - 14 Juli 2007

India 2007

Landen bezocht: