De eerste voorbereidingen - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marleen Meer - WaarBenJij.nu De eerste voorbereidingen - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marleen Meer - WaarBenJij.nu

De eerste voorbereidingen

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

11 April 2010 | Nederland, Oss

Haaai,

Nog 5,5 week en dan komt de volgende vakantie er alweer aan!!!! Dit keer staat NY bovenaan het lijstje.....en jaja je raadt het al...het gaat ervan komen!!!!! We gaan uiteindelijk met z'n drieen (Eveline, Marieke en ik).

In eerste instantie verliep alles volgens plan. Samen met Eef en Marieke een goedkoop ticket kunnen vinden en deze ook maar meteen geboekt. Daarna op zoek gegaan naar een betaalbaar hotel in Manhattan, want ja we willen natuurlijk op een zo'n centraal mogelijke plaats overnachten en zo goedkoop mogelijk.....je bent Hollander of niet :-)
Na enig speurwerk hebben we een relatief goedkoop hotel kunnen vinden in Manhattan, the Morningside inn.

De recensies zijn over het algemeen niet al te goed, maar we hebben ieder een eigen king size bed en een douche op onze hotelkamer.....wat wil je nog meer?!?! Er zijn ook kamers waarbij je de badkamer met meerdere mensen moet delen. Waarschijnlijk zijn die badkamers niet al te schoon (lees ranzig) en we hebben daar uiteindelijk toch maar niet voor gekozen.
We laten ons verassen maar het zal vast helemaal goedkomen.

Een aantal weken geleden nam de stress midden in de nacht toe. Ik maak nooit mijn hotmailaccount leeg en dat had ik toevallig die week een keer gedaan. Ik vond dat ik op dat moment erg goed bezig was, maar ik was natuurlijk vergeten om de boekingsbevestiging van het hotel te bewaren. Streeeeeesssssssssssss!!!!!
Als je niet meer weet hoe het hotel heet en op welke site je het hotel hebt geboekt wordt het erg lastig. Een zeer blonde actie....ach ja ik was toen nog 29, dus dat zal het wel zijn geweest.
Midden in de nacht Eef en Marieke gesmst in afwachting op een reactie. Marieke belde gelukkig terug en samen kwamen we achter de site en het hotel.......waar opslaan in favorieten wel niet goed voor is, he Marieke.....hihi...goed bezig!!!
Ik was daarna gerustgesteld en ben uiteindelijk in slaap gevallen, maar ik was de volgende dag zo brak als ik weet niet wat.
De volgende ochtend meteen naar Ebookers gebeld en zij hebben opnieuw de boekingsbevstiging gestuurd....pppfff eind goed al goed!!!

Een paar weken geleden gezellig bij Eef gegeten en de parkeerplaats bij airport Dusseldorf vastgelegd.
De aankomende weken moeten we nog ff bekijken welke dingen we willen zien/ondernemen. In ieder geval zien we Marloes weer :-D
Voor diegene die het niet weten: Loes was ons teamgenootje en is afgelopen oktober naar Rhode Island gegaan om een avontuur als au pair aan te gaan. Super leuk voor haar en niet leuk voor ons.
Reden genoeg om haar op te zoeken en samen met haar NY te gaan verkennen. Met een beetje geluk kan zij het hele weekend of een gedeelte van het weekend met ons doorbrengen :-)
Gaat dus helemaal goedkomen!!!!!
Nu kan het aftellen beginnen....nog maar 5,5 week.
BIG APPLE HERE WE COME!!!!!

  • 11 April 2010 - 20:49

    Loeski:

    Yeaaaa!!! Finally!
    Can't wait to see you girls again!
    En het wordt wel het HELE weekend hoor!! :)
    Veel liefs,

  • 11 April 2010 - 21:20

    Bregje:

    Hey meiden, fijn dat het helemaal rond is en dat het aftellen kan beginnen! Geniet van de voorpret! Liefs xx Bregje

  • 12 April 2010 - 10:04

    Daniëlle:

    Ben jaloers, ik vlieg pas eind september samen met Wout naar NY! Ben dus erg benieuwd hoe jullie het gaan vinden!

    Liefs

  • 12 April 2010 - 16:56

    Irene:

    Super leuk!
    heel veel plezier alvast, maar dat gaat wel goedkomen!!
    groetjes....

  • 07 Mei 2010 - 06:29

    Tessa:

    he kanjer,

    spannend hoor!! leuke site trouwens. ik zal het gaan volgen, gezellig!

  • 18 Mei 2010 - 22:52

    Andrea:

    Heb de site meteen opgezocht. Morgenochtend zou ik het vergetem zijn. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oss

New York 2010

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2010

het avontuur is weer voorbij

23 Mei 2010

De eerste twee dagen

11 April 2010

De eerste voorbereidingen
Marleen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 8247

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 21 Juni 2014

Spanje 2014

13 Januari 2013 - 08 Februari 2013

Nicaragua 2013

15 Januari 2012 - 16 Februari 2012

Suriname, Frans Guiana en Trindad and Tobago 2012

09 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Nieuw Zeeland 2011

21 Mei 2010 - 28 Mei 2010

New York 2010

16 November 2009 - 10 December 2009

Cuba 2009

14 Juli 2007 - 14 Juli 2007

India 2007

Landen bezocht: