De eerste twee dagen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marleen Meer - WaarBenJij.nu De eerste twee dagen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marleen Meer - WaarBenJij.nu

De eerste twee dagen

Door: Eef, Marieke en Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

23 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haaaaaai,

De eerste twee dagen van onze citytrip zijn alweer voorbij.
Donderdagavond, nacht en vrijdagochtend de inpak- en schoonmaakstress overleefd om vervolgens om 10.15 uur in de auto te stappen richting Dusseldorf.
We waren helaas niet de eerste met inboeken, dus geen keuze wat plaats betreft.
De reis ging op zich voorspoedig en we hadden uiteindelijk 11 minuten vertraging.
We waren als een van de eerste uit het vlegtuig en dus als een van de
eerste bij de douane. De meneer van de douane had er niet echt zoveel zin in en had echt twee Mount Everest onder zijn ogen hangen.....daar zeg je u tegen. Maar goed we staan op de webcam en alle vingers staan geregistreerd.
Op zoek naar het pinautomaat, metro en hotel.
Om 18.30 uur plaatselijke tijd zijn we aangekomen in het hotel.

Beetje moe wel, maar ja, toch maar de eerste indrukken op gaan en beginnen aan een wandeling. Iets gaan eten, een koffie na bij starbucks en weer hotelwaards omdat de vermoeidheid toch wel zijn tol eist. In het hotl was het wachten op Marloes, die om 23.30uur plaatselijke tijd zou aankomen. Voor ons komt at natuurlijk neer om 5.30 uur 's morgens. Marloes trof dus 3 half slapende mensen aan, maar toch ff gezellig bijkletsen.

Heerlijk geslapen! NOT! Alleen Eef is niet meer dan de halve nacht wakker gebleven. De rest heeft erg veel last van het kleine bed, de bewegingen van de bedgenoot of de airco. Toch fijn zo'n ge-upgrade room. Maar het is er wel schoon en de douche is goed!

Op dag 1 eerst heerlijk ontbeten met vers fruit, yoghurt, bagels, brood, croissant met ham en kaas, espresso ivm macchiato. Daarna met de metro richting Time Square om te shoppen! En onze 15secondes of fame, dwz onze foto groot geprojecteerd op de wand op time square! Gaaf he!
Daarna een flinke wandeling richting chinatown, little italy en soho, om bij te komen in een park.
's Avonds zijn we naar de broadway comedy club geweest. Waar 3 stand-up comedians ons heerlijk aan het lachen hebben gemaakt. Jammer dat Marleen niet alles kon volgen...
De 2de nacht heeft iedereen beter geslapen, de airco staat uit, het raam staat open (kon toch wel, he Marieke), en ik heb minder gesnurk, hihi.
Vandaag staan ground zero en het financial district op het programma, maar eerst ff ontbijten, he Marleen en Marieke...:)

• 24 Mei 2010 - 07:53

Bregje:

Dat jullie nog tijd vinden om dit verhaal te typen... druk programma en zo veel te zien en te doen! Ik wens jullie nog heel veel plezier en zie jullie volgende verhaal tegemoet! Geef Marloes een dikke knuffel van mij!

Liefs xx Bregje

• 24 Mei 2010 - 08:05

Rian:

Haha, hadden de recensies toch een beetje gelijk ;-)
    Veel plezier en de groeten aan Marloes!

• 24 Mei 2010 - 09:04

Danielle:

Oh ik ben jaloers op jullie! Wat heerlijk dat jullie in NY zijn. Hopelijk slapen jullie de komende nachten beter ;) Veel plezier en groetjes aan Marloes!

Liefs

• 24 Mei 2010 - 09:27

Theo Van Hattum:

hallo meiden, dank voor het verslag, maak er iets van en hou het gezellig. lijkt me geweldig daar! enjoy! liefs, theo

• 24 Mei 2010 - 12:05

Irene:

Hey ladies.
    Dat klinkt goed allemaal!
    Natuurlijk ook van mij de groetjes voor marloes.
    Heel veel plezier.

groetjes irene

• 24 Mei 2010 - 13:45

Miek:

Jemig en ik was al blij met mijn tripje naar de UK ;) Maar dat klinkt zo een stuk minder bij jullie avontuur! :)

Hopelijk hebben jullie net zo lekker weer als wij hier hebben :) Geniet er van en doe de groetjes aan Marloes!

Liefs,
    Miek

• 25 Mei 2010 - 08:28

Juut:

Hey Leen en de rest,

Al vet lang niet gesproken maar ik vind het toch super leuk om jou/jullie avontuurtjes te volgen! Heel veel plezier daar in de States!

Lfs, Judith

• 25 Mei 2010 - 17:25

Loeski:

Girls, het was supergezellie! :)
    Ik zie de foto's tegemoet...al beter geslapen?? hahaha...
    En thanks everyone voor de groetjes en knuffels...die heb ik bij deze ontvangen..ahahaha :)
    Have fun the rest of the days!
    Love, Loes

• 26 Mei 2010 - 19:41

Janneke:

Hey dames! Ik ben zowaar online en heb de pagina ontdekt. Leuk om te lezen.
    Veel plezier nog!!
    Marloes: Ook de groetjes van mij en van de kids (wanneer komt Marloes nou weer eens?)

• 27 Mei 2010 - 19:29

Anne:

Nou klinkt super gezellig!!!

Groetjes Anne

• 27 Mei 2010 - 19:48

Mieke:

Weer een nieuw avontuur en het klinkt allemaal gezellig. Geef Loes een dikke knuffel van me. Have fun. xxxjes