Het aftellen is begonnen!!! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marleen Meer - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen!!! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marleen Meer - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marleen

09 Juli 2007 | Nederland, Oss

Jaaaa!!!!!
Nog maar twee dagen werken en dan eindelijk vakantie.
INDIA HERE WE COME!!!!!
Ik laat het mooie weer achter mij, want vanaf zaterdag wordt het natuurlijk mooi weer ggrrr....

We hebben al veel voorwerk gedaan de afgelopen weken en hebben globaal onze route uitgestippeld.
Vrijdagavond gaan we in ieder geval bij Ivo in Amsterdam slapen om zaterdagochtend om 4.50 uur de bus en metro te pakken....gaaap. Maar ja je moet er iets voor over hebben.

Om 7.20 uur vliegen we naar Parijs en hopen daar om 10.10 uur weer te vertrekken om 12 uur later in New Delhi te landen.
Als internet goed heeft gewerkt staat daar een mannetje ons op te wachten om ons naar een hotel te brengen. Ik ben benieuwd, zal wel allemaal volgens Indiase maatstaven verlopen.

Mijn tas deze week nog inpakken en de laatste spulletjes kopen. Woensdag met de malariatabletten beginnen.....ben benieuwd hoe ziek ik er van word.
Maar ja komt vast goed

  • 09 Juli 2007 - 17:33

    Jorg:

    Hé gaaf zeg. Echt nog maar een paar dagen! Hopelijk kun je je zenuwen in bedwang houden. Mocht je nog wat advies willen hebben dan kun je altijd bellen of mailen.
    Wel grappig trouwens. Ik had je toch laatst verteld over Cambodja of Vietnam? Welnu, het is India geworden! Eind oktober ga ik twee of drie weken (afhankelijk van hoe lang de ander vrij kan krijgen) naar India! Dusss, onthoud alles wat je meemaakt en ziet, want nu ben ik nog benieuwder!!
    Enne... De taj Mahal is afgelopen weekend her- of gekozen tot één van de zeven wereldwonderen, dus die kun je dan tocht nog afstrepen... ;)

    Heel veel plezier!

    Gr. Jorg

  • 10 Juli 2007 - 12:10

    Loeski:

    hi leen!
    vandaag lekker weer thuis! leuk dat jullie even langskwamen...;)!
    geniet van je reis en ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's!!
    wel bijhouden, he?!!
    liefs loes

  • 10 Juli 2007 - 12:37

    Eef:

    Marleen, ik wens je heel veel plezier daar! Ik hoop dat het een beetje droog blijft, hihi.
    Wij kijken uit naar je verhalen en foto's.
    Geniet van deze geweldige reis.
    Liefs GJ en Eef

  • 11 Juli 2007 - 09:40

    Renate:

    Hey Marleentje wat leuk deze site kan ik mooi in de gaten houden wat je uitspookt daar!haha nou succes met de laatste loodjes en voor als ik je niet meer zie EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!!

    xxx Renaatje je collegaatje

  • 12 Juli 2007 - 17:44

    Ilse:

    Yeuh en ik mag meeee!!!!! HEb er ook zin in, ook mijn verhalen (en ik maak mwat mee...) kan je hier terugvinden!

  • 13 Juli 2007 - 11:12

    Sander:

    Een goede reis en een fijne vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oss

Marleen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 27
Totaal aantal bezoekers 8270

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 21 Juni 2014

Spanje 2014

13 Januari 2013 - 08 Februari 2013

Nicaragua 2013

15 Januari 2012 - 16 Februari 2012

Suriname, Frans Guiana en Trindad and Tobago 2012

09 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Nieuw Zeeland 2011

21 Mei 2010 - 28 Mei 2010

New York 2010

16 November 2009 - 10 December 2009

Cuba 2009

14 Juli 2007 - 14 Juli 2007

India 2007

Landen bezocht: