De eerste dag!!!! - Reisverslag uit Delhi, India van Marleen Meer - WaarBenJij.nu De eerste dag!!!! - Reisverslag uit Delhi, India van Marleen Meer - WaarBenJij.nu

De eerste dag!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marleen

15 Juli 2007 | India, Delhi

Haaaaaai,
Op zaterdagochtend om 4.00 uur ging de wekker. Helaas hadden we maar twee en een half uur geslapen omdat we niet moe waren. Om 5 uur zaten we in de bus die ons naar station zuid bracht waar we de trein naar schiphol namen. Om kwart over 6 waren we ingecheckt. Daarna maar meteen door naar de gate. Het vliegtuig zou om tien voor half acht vertrekken, maa uiteindelijk stegen we om 8.30 uur op. Wij helemaal in de stress, omdat we om 10.10 uur onze aansluiting moesten hebben, maar goed uiteindelijk hebben we het gehaald en kregen we op het vlieveld in Parijs een VIP behandeling. Er stond een vrouwtje ons op te wachten en we mochten alle rijen overslaan en meteen door de douane. Toen via de achterdeur me een busje mee en werden aan de andere kant van het vliegveld gedropt om daar in te checken. Eenmaal in het vliegtuig weer een eeuwigheid moeten wachten, maar goed uiteindelijk opgestegen, ook andehalf uur later, maar ja we waren op weg!!!!!
Bij het vliegveld aangekomen viel de drukte voor douane erg mee, moesten onze appels aangeven en in Parijs ons lege flesje inleveren.....he gaat nerens over maar oke.
Nou een pre paid taxi geregeld eer dat we die gevonden hadden waren we ook weer een half uur verder, maar we konden op weg naar het hoel. De taxichauffeur kon het hotel niet vinden en we hebben een eeuwigheid rond gereden. Nadat we het een paar keer gevraagd waren en nadat ILse in een office gezeten had kregen we een ander hotel aangboden. Die andere zegen ze geannuleerd te hebben, maar goed we zien wel of er nog een kostenplaatje komt.
Hotel was wel oke, alleen lauw water dat i iets minder.