Wist je datjes - Reisverslag uit Jodhpur, India van Marleen Meer - WaarBenJij.nu Wist je datjes - Reisverslag uit Jodhpur, India van Marleen Meer - WaarBenJij.nu

Wist je datjes

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

20 Juli 2007 | India, Jodhpur

....we vandaag met onze riksjaw tegen de horens van een koe aan reden...oeps!!!

....mannen hier ongegeneerd aan hun edele delen krabben

....we vanochtend werden afgezet maar daar niet intrapte en gewoon zijn weggelopen

....dit toetsenbord super irritant is en je zowat door het toetsenbord moet slaan om een letter getikt te krijgen

....de laatste dag van de zomerfeesten is :'(

....het half bewolkt is in Jodhpur en rond de 40 a 45 graden is

....we een lamp kapot hebben gemaakt en voor dat oerlelijke ding 300 roepies moesten neertellen

....ze in Jodhpur de toeter nog niet hebben uitgevonden en dat dat erg bevorderend is voor de rust

....we nog geen enge ziektes hebben opgelopen en dat dat echt knap is

....we zeker weten dat we van venus komen, omdat echt iedereen ons aan zit te gapen

....de bedden veel te klein zijn en Marleen aan het voeteneind een stuk te kort komt

....dit heus niet fijn is

....je na elke stap die je zet wel iets anders ruikt (frituur, poep, pies en bloemen)

....de paleizen, forten en tempels hier echt super mooi en de moeite waard zijn

....de kindjes hier heel schattig zijn en je allemaal een hand willen geven en hoi zeggen...aaahhh!!!

....we over een week, als het goed is, in een paleis mogen slapen

....we hopen dat er een zwembad bij zit

....Ilse bijna beter is van haar verkoudheid

....we morgen een busrit zonder airco hebben, die maar zeven uur duurt :(

....het nu mooi is geweest en wij zo gaan eten

• 21 Juli 2007 - 07:43

Renate:

Zo weten wij dat ook weer!!hahahah leuk om te lezen!